جوک روز سری 2
نوشته شده توسط : رحیم یاوری نژاد

ترکه ادعای پیامبری میکنه . بهش میگن خوب معجزه ای ، چیزی بیار تا باور کنیم .. میگه خدا وکیلی همین که یه ترک پیامبر شده خودش معجزه نیست


----------------------------------


یارو میخواسته بخوابه دو تا جا میندازه ، میگن چرا دوتا جا انداختی ، میگه آخه دو شبه که نخوابیدم.


--------------------------

اهل قزوینم... روزگارم بدنیست...
مهدکودک دارم... بچه هایش توپولی...
 
برده ام تک تکشان زیرآن سروبلند... پشت آن تپه خاک...
آب راگل نکنید... شاش راول نکنید...
شایدآن پایین ترکودکی میشویدکون خودرادرآب... سهراب قزوینی

----------------------------

 

5
حقیقت مهم
با زبونت نمیتونی همه دندوناتو لمس کنی1
اونقدر احمقی که الان داری این کارو امتحان میکنی2
الان نیشت بازه3
 4
اونقدر خری که بازم داری میخندی
تو فکر اینی که اینو برای یکی احمق تر از خودت بفرستی

 

 

 

* * * * * جوک روز * * * * *
معلمه سر کلاس میگه هرکس خنگه از جاش بلند بشه.یه شاگرده بلند میشه میگه : آقا بخدا ما خنگ نیستیم فقط خواستیم شما تنها نباشید
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
امیدوارم همیشه سبز و با نمك باشی مثل اب بینی
* * * * * *
جوک روز* * * * *
تركه سوار تاكسی بوده ... بعد از مدتی یكی پیاده میشه و درو محكم میبنده ... راننده میگه : الاغ بی شعور ... یه كمی جلوتر یه نفر دیگه پیاده میشه و باز در و محكم میبنده و بازم راننده میگه : الاغ بی شعور ... خلاصه نوبت به تركه میرسه و تركه هم با دقت در و آهسته میبنده میبینه راننده داره نگاش میكنه به راننده میگه : چیه ... الاغ باشعور ندیدی
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
torke migan in alamat( ! ) manish chiye? mige : yani shashidan mamnoo hata ye ghatre !!!
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
دكتر از دیوانه پرسید: تو رو برای چی به تیمارستان آوردند؟ دیوانه گفت: بدون هیچ دلیلی، فقط به خاطر اینكه من معتقدم جوراب نخی خیلی بهتر از جوراب نایلون هست. دكتر گفت: این كه دلیل نشد، منم معتقدم جوراب نخی بهتر از جوراب نایلون هست. دیوانه گفت: چه جالب! راستی شما جوراب نخی رو با سس سفید می‏خورید یا با سس گوجه فرنگی؟
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق زانتیا 60 درصد بیشتر از انواع پژو می باشد؟ روابط عمومی شركت سایپا
* * * * * *
جوک روز* * * * *
در افسانه های هندی آورده اند که روزی خداوند به یک آدم حسود فرمود: هر چه دلت می خواهد از من بخواه، به تو می دهم. فقط به این شرط که هر چه به تو بدهم به همسایه ات دو برابر آن را خواهم داد اگر به تو یک خانه بدهم به همسایه ات دو خانه خواهم داد حال تو چه می خواهی؟ آن شخص حسود پس از اندکی تأمل گفت: ای پروردگار قادر متعال تقاضا می کنم یک چشم مرا کور کن
* * * * * *
جوک روز* * * * *
هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند//من در راه كهكشان ها به دنبال ستاره ام می گردم ای طلوع خاموش من ...... خورشیدی را به من هدیه كن تا به رنگ زلفكان گندم زاریت باشد.//سخت است هنگام وداع ، آنگاه که در می یابی چشمانی که در حال عبوراست پاره ای از وجود تو را نیز خواهد برد//زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی میکنند
* * * * * *
جوک روز* * * * *
به ترکه می گن با سویس جمله بساز میگه : من دیگه با هیچی جمله نمی سازم شما دارید از ترک بودن من سو استفاده میکنید
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
گرمای محبت او را احساس می کنی زمانی که دوست توست هیجان و عشق او را احساس می کنی زمانی که عاشق توست از خود گذشتگی او را احساس می کنی زمانی که همسر توست پرستش وایثار او را احساس می کنی زمانی که مادر توست دعای خیر او را احساس می کنی زمانی که مادر بزرگ توست وباز هنوز او استقامت دارد قلب او بسیارظریف و شکننده است بسیار شوخ وشیطان بسیار فریبا بسیار بخشنده بسیار خوش آهنگ او یک زن است او یک زندگی است به او احترام بگذار و به او عشق بورز
* * * * * *
جوک روز* * * * *
جاده ی خوشبختی در دست تعمیره ! دور بزن برگرد این اسمش تقدیره
* * * * * * 
جوک روز  * * * * *
گر کسی را دوست داشته باشی ،نمی تونی توی چشم های اون زل بزنی... نمی تونی دوریش را تحمل کنی... نمی تونی بهش بگی که چقدر دوستش داری... نمی تونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری ... واسه همینه که عاشق ها دیوونه میشن
* * * * * *  
جوک روز * * * * *
be yaro migan daro beband havaye biroon sarde... mige masalan age daro bebandam havaye biroon garm mishe?!!!
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
مرا یادم کنید هر دم در این آشفته حالم... که از یادم رود آنچه در این دنیا کشیدم.... که از یادم رود درد دلم را..... که از یادم رود آهی کشیدم ............. مرا از این قفس آزاد سازید .... که روحی خسته و آزرده دارم .... تنم سالم و آزاد است و لیکن غمی جانکاه من در سینه دارم....
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
درویشی به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده میشود . پس از اندك زمانی داد شیطان در می آید و رو به فرشتگان می كند و می گوید : جاسوس می فرستید به جهنم از روزی كه این ادم به جهنم آمده مداوم در جهنم در گفتگو و بحث است و جهنمیان را هدایت می كند و... حال سخن درویشی كه به جهنم رفته بود این چنین است: با چنان عشقی زندگی كن كه حتی بنا به تصادف اگر به جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت باز گرداند
* * * * * *
جوک روز* * * * *
be ye torke migan nazaret raje be ezdevaj chie? ... mige benazare man ezdevaj bayad famili bashe ... migan chera? ... mige chon tamame khanevadeye ma ezdevaj famili kardan , masalan daeim zan dayimo gerfte amoom zan amomo gerefte va az hame mohem tar babam ba mamanam ezdevaj karde
* * * * * *
جوک روز* * * * *
به گل گفتم عشق چیست؟ گفت از من خوشبوتر به پروانه گفتم عشق چیست؟ گفت از من زیبا تر به شمع گفتم عشق چیست؟ گفت از من سوزنده تر به عشق گفتم آخر تو چیستی؟ گفت نگاهی بیش نیستم ...
* * * * * *
جوک روز* * * * *
میدونستی ما دو تا خیلی به هم می آیم‌ ؟ چون من گلم تو منگلی با هم میشیم گلمنگلی
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
اگرقرارباشد من هم مثل ژول ورن دوردنیارادرهشتادروز بچرخم،ترجیح میدهم دورتوبچرخم،چون تو دنیای منی
* * * * * *
جوک روز* * * * *
متاسفانه باخبر شدیم بزرگمرد سینمای ایران ‏، آقای عزت اله انتظامی ، شب گذشته در اثر حادثه رانندگی که در نزدیکی منزل ایشان روی داد ، از خواب پریدند ! لطفاً نگران نباشید ایشان حالشان کاملاً خوب است
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
رشت زلزله میاد، رشتیه میره بالای سر جنازه زنش ومیگه فقط دیوار روت نخوابیده بود كه اونم خوابید!!!!
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
گفتم غم تو دارم**گفتا چشت درآید! گفتم که ماه من شو**گفتا دلم نخواهد! گفتم خوشا هوایی کزبادصبح خیزد**گفتا هوای گرمیست? اَه اَه? عرق درآمد! گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد**گفتا برو به سویی ? تا گلّ نی درآید! گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد**گفتا که ای وای دیرشد? داد مامان درآمد
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
همیشه می گفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته اما من باورم نمی شد. تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چه قدر زحمت کشیدی
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
گل را دوست دارم تو را هم دوست دارم گل را برای بوئیدن تو را برای بوسیدن گل را برای یک لحظه تو را برای همیشه
* * * * * * 
جوک روز * * * * *
سخته تو نباشی و دلم هواتو بکنه بخوام بیام به دیدنت نگام راهتو گم کنه چه سخته حرفای دلم بمونه پشت حنجره اما به جای جمله ها گریه بغضم و کم کنه تو دشت بی همنفسی یه روز واسم نفس بودی رفتی و من نمیدونم دل بی نفس چیکار کنه وقتی نباشی زندگیم پوچه و معنا نداره دل به هوای یاد تو هنوز با من سر می بیا از این به بعد ستاره های هم باشیم حالا که آسمونمون با هم دیگه فرق می کنه :-&
 

 

 

بزرگ مرد سینمای ایران شب گذشته بر اثر صانحه ی تصادف رانندگی در نزدیکی منزل ایشان سراسیمه از خواب پرید!

 

پشتتو نگاه کن ببین دم داری؟ نه نداری؟ خوب پس.خودتی چون خر ما از کره گی دم نداشت!

 

بهترین روش برای گفتن دوستت دارم فقط یه لبخنده........نیشتو ببند!

 

تو قندی نباتی شکلاتی عسلی یا چیزی نداری بدی من با چاییم بخورم؟

 

تا حالا فکر کردی که اگه توماس ادیسون نبود مجبور بودیم تو تاریکی تلویزیون تماشا کنیم؟(از سخنان یک ترک اندیشمند)

 

مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می‌کنند، بر اثر کمبود حوصله طلاق می‌دهند، و بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می‌کنن

 

مورچه عاشق دختر همسایه می شه بعد از یک هفته می فهمه که چایی خشک بوده

 

 

 

 

 

یا میدانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق زانتیا 60 درصد بیشتر از انواع پژو میباشد؟(روابط عمومی شرکت سایپا)

 

می دونی اگه تو یه جیبت 80 هزارتومان پول و تو اون یکی یه تراول باشه چی میشه؟ بابات داد می زنه:پدر سوخته !چرا شلوار منو پوشیدی؟!

 

خدایا به هر کس دوست می داری بیاموز که اس-ام-اس 20 تومان بیشتر نیست و ارزش یک دوست بیش از 20 تومان است...(شریعتی 2007)




:: موضوعات مرتبط: جوک , ,
:: بازدید از این مطلب : 801
|
امتیاز مطلب : 174
|
تعداد امتیازدهندگان : 52
|
مجموع امتیاز : 52
تاریخ انتشار : 22 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: